ZeroWaste - Minimalist - Zen - Vegan

Csomagolásmentes bevásárlás

Így néz ki egy alakuló konyhaszekrény

2019. május 05. - Anna.István

konyhaszekreny.jpg

 

Hát így néz ki például egy majdnem gluténmentes, majdnem zerowaste vegán konyhaszekrény. Nem tökéletes még, de már nagyon szeretem így is. Felfedeztem, hogy egy villamosmegállónyira dolgozom Budapest 3 csomagolás mentes üzletének egyikétől: https://www.facebook.com/csomagolasmentes/

Csinos, okosan kialakított kis üzlet. Kutyussal is bemehetek, bár ki kell kötnöm bolton belül a bejárathoz, folyamatosan látjuk közben egymást. Mintinek a várakozás nehezére esik, de legalább gyakorolja. Szóval az üzlet nagyon praktikus. Mindenhez viszem a szállító dobozt vagy zacskót, én mérem ki, miből mennyi kell, ők csak lemérik a végén.

ligetibolt.jpg

(fotó nem saját, a fent belinkelt fb oldalról szedtem le)

Nekem hiányzik, hogy áruljanak növényi tejport, mert ahhoz még mindig bioboltba kell menni, viszont házilag készített növényi tejet árulnak kimérve. Írok majd a tulajnak, hogy a por mennyivel olcsóbb és praktikusabb :)

21 évesen kezdtem szelektíven gyűjteni a hulladékot, vagyis 15 éve csinálom. Picit szégyellem, hogy most jutott csak eszembe, mi lenne, ha mondjuk meg se venném a liszthez a papírzsákot vagy a vöröslencséhez a műanyagot? Nyilván ezt sem lehet tökéletesen, de szerintem fontos, hogy menjünk ezekbe az üzletekbe és támogassuk, hogy ne csak fent tudjanak maradni, hanem egyre több legyen és egyre könnyebben elérhető legyen minél többek számára!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zerowasteminimalistzenvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr4414809022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása